100 è Joc literari del Jesús M. Tibau


L’UDOL DEL LLOP SEMPRE S’ALLARGASSA

Berguedà, darrers dies de gener de 1939

VAIG SENTIR L’UDOL D’UN LLOP.

Jo era al bosc, camí del mas de Can Roca, prop de Casserres. Venia de l’Espunyola.

Anava amb en Fílax, el meu gos, el mastí dels Pirineus que m’acompanyava quan jo era pastora i que no em deixava mai. Jo era una noia de tretze anys a punt de fer-ne catorze. En aquell temps aquesta edat ja era una edat madura, una edat per treballar.


PISTES: El seu autor, nascut a Barcelona el 1960, és un novel·lista que situa les seves obres en la natura, i respon a la necessitat de preservar tant el medi ambient com les cultures mil·lenàries.


DESCRIPTORS: Història, Tragèdia, Berguedà, Pirineu, franquistes, milicians, exili, guerra civil, llops, persones, Maria, gos...


Heu d'enviar la solució a jesusimaite@gmail.com juntament amb el vostre nom i població.

La solució ha d'incloure:

-Nom del blog
-Nom de l'autor/a
-Títol del llibre

El
termini per participar és el 31 de març.


1 comentari:

Cèlia ha dit...

Blogger Striper ha dit...

Apa ara a rumiar.

dimecres, 18 / març / 2009 13:38:00 CET
Elimina
Blogger Mon ha dit...

caram jejej que dificil....be, deixem pensar,deixem pensar

dimecres, 18 / març / 2009 18:05:00 CET
Elimina
Blogger Assumpta ha dit...

La veritat és que aquest se’m resisteix... tornaré en segona ronda :-)

dimecres, 18 / març / 2009 20:11:00 CET
Elimina
Blogger Cèlia ha dit...

En canvi, els meus alumnes, l'han descobert de seguida! (Si us serveix també de pista...)

dimecres, 18 / març / 2009 20:26:00 CET
Elimina
Blogger bajoqueta ha dit...

El sé però gràcies a google jeje.

dijous, 19 / març / 2009 12:08:00 CET
Elimina
Blogger Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies per col.laborar

divendres, 20 / març / 2009 08:31:00 CET
Elimina
Blogger aigua ha dit...

:)))) crec que ja el tinc!

divendres, 20 / març / 2009 16:25:00 CET
Elimina
Blogger Assumpta ha dit...

Ja el tinc :-))
Crec que ha de ser un llibre molt, molt maco ;-)

dissabte, 21 / març / 2009 01:35:00 CET
Elimina
Blogger - assumpta - ha dit...

ei, doncs em sembla que sí, gràcies !
;)

diumenge, 22 / març / 2009 00:53:00 CET